Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за трансплантация на мотор от Фиат Купе в 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
    В крайна сметка след като прочетох написаното в последното мнение, се чудя защо направо да не си купиш едно "купе" турбо и да си го ревизираш перфектно мотора с парите дето си готвил за трансплантацията...

    Само да добавя, къде е предимството на BRAVO HGT:
    • Окачването му ( полуоски, шенкелите с главините, спирачни апарати, амортисьорите и носачи ) са 1:1 като тези във FIAT COUPE TURBO 16V ! Така, че спестява малко от разходите.
    • По-леко със 100+ кила (стандартно пълно оборудвано).
    • по ме кефи от КУПЕ-то (личен вкус)
    Колегата вече сам трябва да реши , дали ще иска да си направи друга кола само "за кеф". Или кеф-а ще си го вгради в Алфата.
    Е има и 3ти вариант ... да си осигури друга кола за да е ежедневка, и вече алфата да си я прави "Кучка" (ама да види предния ми пост)

    Така, че като го измисли да споделя
    Поздрави.
    Last edited by Tonimir; d.m.y г., 19:46.

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tonimeer Покажи съобщение
      Само да добавя, къде е предимството на BRAVO HGT:
      • Окачването му ( полуоски, шенкелите с главините, спирачни апарати, амортисьорите и носачи ) са 1:1 като тези във FIAT COUPE TURBO 16V ! Така, че спестява малко от разходите.
      • По-леко със 100+ кила (стандартно пълно оборудвано).
      • по ме кефи от КУПЕ-то (личен вкус)

      Колегата вече сам трябва да реши , дали ще иска да си направи друга кола само "за кеф". Или кеф-а ще си го вгради в Алфата.
      Е има и 3ти вариант ... да си осигури друга кола за да е ежедневка, и вече алфата да си я прави "Кучка" (ама да види предния ми пост)

      Така, че като го измисли да споделя
      Поздрави.
      Колега измислил съм го вече,купето е мое,мои приятел авто-тенекиджия е заинтересован от него от което аз ще изкарам някои лев в случая.Не желая да карам купе алфата ми е перфектна и ме кефи повече,затова и исках смяна на двигателите.
      Last edited by juliano155; d.m.y г., 11:18.
      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
        Колега измислил съм го вече,купето е мое,мои приятел авто-тенекиджия е заинтересован от него от което аз ще изкарам някои лев в случая.Не желая да карам купе алфата ми е перфектна и ме кефи повече,затова и исках смяна на двигателите.
        Еми щом си решил и това искаш , давай на ход!

        Ето това ще ти трябва (главно) от донора:
        Първоначално публикувано от tonimeer Покажи съобщение
        КОЛКОТО ДО ВЪПРОСА КАКВО ЩЕ ТИ ТРЯБВА ...

        отговора е кратък и ясен: "ВСИЧКО под капака на КУПЕ-то" !


        Изреждам:
        1. Мотор.
        2. Ск. кутия.
        3. Жилата на ск. лост.
        4. Тунела на ск. лост със самия лост.
        5. Полуоски.
        6. Шенкелите с главините. (може и да вземеш дисковете със спирачните апаратаи /малко са по-хубави от LUCAS апаратите на 155цата).
        7. Амортисьорите (по големи шенкели има КУПЕ-то)
        8. Желателно и РАДИАТОР-а! С двата винтелатора!
        9. Климатика го махаш от АЛФА-та и слагаш системата от КУПЕ-то (КУПЕ-то има различно разпределение и различен компресор, но моето мнение, че за кола резачка не ти трябва климатик).
        10. Турбо пътища
        11. Кулъра (с поставката му)
        12. Масления радиатор (с поставката му).
        13. Снопа с кабели на мотора (естествено с ECU-то).
        14. Бензиновата помпа от КУПЕ-то! (желателно)
        За други работи не се сещам, може да има някой други дреболии, но това е общо взето.
        Успех колега и да споделяш като почнеш проекта! Аз моя другия месец го почвам

        Поздрави

        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
        AR 155 2.0 16v SUPER
        Toyota Corolla 2014 S Premium
        Moskvich 2140

        Comment


        • #19
          освен всички тези неща ще ти трябват още:
          1. Спирачките на купето - не може да не спира тази кола, а купетата са с Брембо (поне 20 волтовите).
          2. Задължителна ревизия на мотора и поставяне на метална гарнитура - ще я надуваш, то е ясно. НЕ си прави експерименти.
          3. Задължителна ревизия на турбината - аз се мъчих почти година с моята. Рециклажи, не знам си кво си - не става. Накрая си купих чосто нова и заспа.
          4. Генерация - ама цялата от - до! От колектора, до края. Не си прави илюзии, че нормална генерация може да изкара, щото ще хвърлиш турбината после. Аз реших че не ми се сменя последното гърне на ГТВ-то (щото беше Ремус) и турбината уйде....
          5. уреди - строго препоръчителни. Буустметър, за да знаеш какво се случва с надуша. Налягане на масло, за да знаеш какво се случва в двигателя. Температура на масло - за да изгориш манджата. Може и други, но тези са доста препоръчителни.
          6. Буустконторлер - щото иначе ще има изненади. Моята веднъж беше решила да качи на 2,2 бара ей така за кеф. Много вървеше докато не гръмна гейта. Дори и китайски да сложиш е по-добре от без нищо.
          7. много нерви, търпение и още една кола - тук съм непреклонен. Докато се напасне всичко ще мине много време. Често колата ще е в бокса, а и зимата е почти невъзможно за каране с турбо кочина.

          Много дребни детайлчета ще излезнат по време на ремонта. 20 лева за маркуч, 5 лева за щипка, 50 лева за тва, за онова и накрая ще се чудиш от къде дойдоха тея колосални суми.

          УСпех с проекта и ако имаш въпроси питай
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            В крайна сметка след като прочетох написаното в последното мнение, се чудя защо направо да не си купиш едно "купе" турбо и да си го ревизираш перфектно мотора с парите дето си готвил за трансплантацията...

            Общо взето това май е най-рентабилния вариант. Вземате си една бърза кола и я правите още по бърза. При трансплантациите много грешни пари се затварят, а проблемите са доста по трудно решими.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Аз пък се чудя как така Пазарджишките момчета успяха да направят турбо кола (155 8в 1.8 ) за под 1000лв!!
              Същата се кара вече незнам си колко хиляди километра ,преживя и един тракдеи пред очите ми (с време 1.00.хх...)
              Къде са тези 5000-10000лв!?
              Ако човек сам си прави нещата цифрите са коренно различни...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #22
                е да де, ама колко човека могат кадърно да си направят сами колата. Щото сещаш се, че Вегата и компания не са кой да е.
                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                Comment


                • #23
                  Колеги по-нагоре съм написал,че мой приятел има интерес да купи купето от мен.Общо взето нещата са уговорени но не и платени все още.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #24
                    Давай смело пич ,квото ти е насърце- кеф цена няма
                    Само обмисляй всичко добре че да не те боли главата
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment

                    Working...
                    X